Ogólne Warunki Handlowe (OWH)
Stan na: 08.12.2022
Zakres zastosowania
Poniższe Ogólne Warunki Handlowe mają zastosowanie do wszystkich umów zawieranych pomiędzy nami (Wahdat Trading GmbH, Am Sandtorkai 25, 20457 Hamburg, HRB 164137) a Państwem jako klientem, wynikających z zamówień towarów za pośrednictwem naszego sklepu internetowego Rugway.
Zawarcie umowy
Prezentacja towarów w naszym sklepie internetowym nie stanowi prawnie wiążącej oferty, lecz jedynie niewiążące zaproszenie do zamówienia tych towarów przez klienta. Klikając przycisk „Zamów” składają Państwo wiążące zamówienie, które stanowi prawnie wiążącą ofertę zawarcia umowy kupna-sprzedaży z firmą Wahdat Trading GmbH na towary znajdujące się w koszyku.
Bezpośrednio po wysłaniu zamówienia otrzymują Państwo automatyczną wiadomość e-mail potwierdzającą, że zamówienie zostało przez nas otrzymane. Ta wiadomość e-mail nie stanowi akceptacji oferty zakupu, lecz jedynie informuje o otrzymaniu zamówienia.
W przypadku płatności kartą kredytową i PayPal obowiązują inne zasady. Umowa wiążąca powstaje albo poprzez zlecenie Państwa na rzecz jednego z wymienionych dostawców płatności, aby uiścił cenę towarów, albo przez kliknięcie przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia w ciągu pięciu dni, jeżeli wystąpił błąd techniczny lub błąd niezależny od nas w oznaczeniu produktu (nieprawidłowa cena, błędne informacje magazynowe, itp.).
Językiem umowy jest język niemiecki.
Opcje płatności
Klient ma do wyboru następujące opcje płatności: przelew bankowy (przedpłata), karta kredytowa (Visa, MasterCard) oraz PayPal.
Przedpłata
Wybierając płatność przelewem bankowym, otrzymają Państwo nasze dane bankowe w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia. Kwotę faktury należy przelać na nasze konto w ciągu 5 dni. Towar jest wysyłany po otrzymaniu płatności.
Karta kredytowa
Wybierając płatność kartą kredytową (Visa, MasterCard), obciążenie karty następuje z chwilą złożenia zamówienia.
PayPal
Wybierając płatność przez PayPal, mogą Państwo wybrać spośród walut EUR i USD. Prosimy pamiętać, że PayPal nakłada ograniczenia na płatności za produkty wyprodukowane w Iranie. Jeśli Państwa koszyk zawiera towary z Iranu, PayPal nie będzie dostępny jako opcja płatności.
Pobranie
Przy przesyłce za pobraniem doliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 2,00 €.
Zastrzeżenie własności
Towar pozostaje naszą własnością do momentu pełnej zapłaty ceny zakupu.
Wysyłka
Bezpłatna wysyłka w obrębie UE + Szwajcaria i Norwegia
Wybierając w procesie zamówienia naszą standardową wysyłkę, otrzymują Państwo zamówienie bezpłatnie w ciągu 2-4 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Oferujemy również wysyłkę na całym świecie. Koszty wysyłki są podawane podczas procesu zamówienia.
Oprócz wysyłki możliwy jest również odbiór osobisty pod następującym adresem: Wahdat Trading GmbH, Am Sandtorkai 25, 20457 Hamburg. Proszę zwrócić uwagę w opisie artykułu, czy dywan jest oznaczony jako dostępny na miejscu.
W przypadku uszkodzeń podczas transportu prosimy o zgłoszenie szkody najszybciej, jak to możliwe.
Wysyłka do Szwajcarii i Norwegii odbywa się netto. Przy imporcie mogą zostać naliczone podatki i opłaty celne, które zostaną obciążone przez dostawcę.
Bezpłatny zwrot w obrębie UE + Szwajcaria i Norwegia
Jeśli chcą Państwo skorzystać z prawa do zwrotu i życzą sobie bezpłatny odbiór, prosimy o poinformowanie nas o tym. Prosimy o przekazanie telefonicznie lub mailowo preferowanej daty odbioru. Paczka zostanie odebrana bezpośrednio z Państwa domu.
Jeśli samodzielnie zwrócą Państwo paczkę, nie możemy pokryć kosztów wysyłki.
Zwrot należy wysłać na adres: Wahdat Trading GmbH, Am Sandtorkai 25, 20457 Hamburg, Niemcy.
30-dniowe prawo do zwrotu
Oprócz ustawowego prawa do odstąpienia od umowy oferujemy Państwu dobrowolne prawo do zwrotu w terminie 30 dni od otrzymania towaru. Termin zaczyna biec od dnia następującego po otrzymaniu towaru. Wystarczy, jeśli poinformują nas Państwo o chęci zwrotu pocztą, e-mailem lub faksem.
Proszę pamiętać, że prawo do zwrotu przysługuje wyłącznie w przypadku zamówień złożonych przez sklep internetowy, zamówień telefonicznych lub zamówień e-mailowych w ramach przepisów o sprzedaży na odległość. Zakupy w sklepie stacjonarnym (Wahdat Trading GmbH, Am Sandtorkai 25, 20457 Hamburg) są zwykle wyłączone z tego prawa, chyba że przy zakupie uzgodniono inaczej i potwierdzono to na piśmie.
Gwarancja
Na wszystkie nasze produkty obowiązuje gwarancja. Gwarancja obowiązuje przez okres do 1 roku od daty dostawy. Jeśli okaże się, że w ramach gwarancji wada wynika z czynników zewnętrznych, klient może być zobowiązany do pokrycia kosztów naprawy, ponieważ gwarancja nie obejmuje tego rodzaju uszkodzeń. Nasi eksperci decydują, czy uszkodzenie wynika z wady produkcyjnej, czy z wpływów zewnętrznych po dostawie do klienta. Koszty transportu w przypadku gwarancji pokrywa klient.