Prawo odstąpienia od umowy
Prawo do odstąpienia
Masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej online, telefonicznie lub mailowo w ciągu trzydziestu dni (30 dni na zwrot) bez podania przyczyny. Termin na odstąpienie od umowy wynosi 30 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia wskazana przez Ciebie, inna niż przewoźnik, weszła w posiadanie towarów.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas (Wahdat Trading GmbH, Am Sandtorkai 25, 20457 Hamburg, e-mail: info@rugway.com) w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. listem wysłanym pocztą, faksem lub e-mailem) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Możesz skorzystać z załączonego wzoru formularza odstąpienia od umowy, ale nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, że wyślesz informację o wykonaniu przysługującego Ci prawa odstąpienia przed upływem terminu.
Skutki odstąpienia od umowy
Jeśli odstąpisz od niniejszej umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie innego rodzaju dostawy niż najtańszy standardowy sposób dostawy oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż czternaście dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych środków płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej. W żadnym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towarów z powrotem lub do czasu dostarczenia dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Towary należy odesłać lub przekazać nam (Wahdat Trading GmbH, Am Sandtorkai 25, 20457 Hamburg) niezwłocznie, nie później jednak niż czternaście dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli wyślesz towary przed upływem terminu czternastu dni.
Koszty zwrotu towarów (bezpłatny zwrot) w ramach UE, a także w Szwajcarii i Norwegii, pokrywamy my. Odpowiadasz jedynie za zmniejszenie wartości towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia ich charakteru, cech i funkcjonowania.